Vandaag naar Leura (Blue Mountains).

6 januari 2019 - Leura, Australië

Small Car

Vandaag naar Leura (Blue Mountains).

Allemaal al vroeg op doordat Koos even het licht aan moest doen, koffers ingepakt en met de Taxi naar het auto-verhuur bedrijf. Cees wou zelf de taxi rijden want hij probeerde rechts in te stappen. Een stem riep FROM EUROPE?
Bij het auto verhuurbedrijf aangekomen alles geïnspecteerd en akkoord bevonden, Cees was onze test chauffeur maar wat bleek hij was al een volleerd links rijder. (garage uit en direct naar de rechter kant van de weg OEPS FOUTJE !)

Cees had het helemaal verkeerd begrepen en dacht dat het LINK rijden moest zijn :-)

Andere auto is natuurlijk altijd wennen en dan ook nog links rijden? Maar het ging verder prima.

Aangekomen in Leura kregen we na een uurtje wachten onze kamer toegewezen.
Prachtig appartement met alles erop en eraan, maar hullaas 2x een tweepersoons bed, lepeltje aan lepeltje liggen, nee dus, dat hadden we in onze jeugd jaren al jaren moeten doen.
Verhaal halen en het bleek dus een foutje van de organisatie, Cees kreeg een apart eenpersoons appartement toegewezen in hetzelfde blok. Gek genoeg vonden we dat eigenlijk geen gek idee :-)

aangezien het POKKE weer is bekijken we morgen wel wat we gaan doen. Nu eerst boodschappen doen en JAAAA! we gaan zelf wat brouwen en daarna lekker chillen met een muziekje Kaketoes kijken, wijntje en uiteraard Cees een frisje.

Dag lieve lezers en/of kijkers tot de volgende keer.

1. Joze:
    6 januari 2019
    Mooie auto fijn appartement goeie chauffeur 🙉😜 nu nog het ☀ wat willen jullie nog meer.... Enjoy samen 🙂
  2. Eelco:
    6 januari 2019
    Ziet er erg gezellig uit die pullen bier ;)
  3. Anja en Marcel:
    6 januari 2019
    Hopelijk wordt het weer wel wat beter! Veel plezier samen en tot weer jullie volgende verhaal!
  4. Marie-Louise van Rhee:
    6 januari 2019
    Ziet er goed uit allemaal, het mooie weer komt vanzelf 😉
  5. Coby:
    6 januari 2019
    Mooie Car. En ja LINK rijden, haha. Alles went.
    Veel plezier
    Groetjes
  6. Pieter en Romy:
    Hi guys
    We zijn Ojuist gearriveerd in Zwitserland. Grtz van Gitta en Reto.
  7. Hai en Jose:
    6 januari 2019
    Wat een geweldige reis al. Kijk maar uit voor gevaarlijke kwallen die er in zee zitten of zwemmen jullie niet?