15 en 16 Januari 2019 Byron Bay

16 januari 2019 - Byron Bay, Australië

Vuurtoren Byron Bay

Byron Bay, van oudsher een door de hippies veroverde plaats gelegen aan de kust, geweldig mooie natuur en uitgestrekte baaien met witte stranden, de hippie-cultuur van vrijheid en lang zal ze leven is nog steeds aanwezig. Aangekomen bij ons hotel direct een tegenvaller, wel een kamer maar geen 3 single bedden (het lepeltje lepeltje verhaal al eerder besproken en door de geïnteresseerde lezer herkent was weer  nee dus) Travel counsellors onze Travel agent is natuurlijk niet te bereiken want voor hun is het midden in de nacht. Uit eindelijk probleem opgelost door het verstrekken van een apart matras. Niet wat je van te voren verwacht maar ja we accepteren het maar weer. Koos de zak want Cees pikt altijd het beste bed in, Wiel lost de shit op en koos is het slachtoffer aangezien Coby er niet bij is :-) Hotel verder perfect.
Volgende morgen wandeling langs de kust; doel vuurtoren bereiken, waanzinnig mooie vergezichten, uitzichten, gezichten kustlijnen, kustvormen en dames vormen :-) Cees blijft voortdurend achter onder het mom van fotografie maar daar twijfelen we aan.Vuurtoren bereikt waterpeil aangevuld en terug via tegenovergestelde route en aangekomen in Byron Bay direct de kroeg opgezocht om ons verdiende drankje te nuttigen. Verder in de middag lekker uitgerust aan het zwembad en het volgende deel van onze reis besproken en uitgewerkt.