Reacties
Reacties 1 - 50 van 137
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Annita Wisman-Plaat | Wat een prachtig land en wat een geweldige reis! 👌😁 | 2 feb. '19 |
| Pieter en Romy | Goede reis, verkoop de zomerkleren maar, heb je in… | 28 jan. '19 |
| Hai en Jose | Geweldige reis gehad volgens mij. Goeie terugreis… | 28 jan. '19 |
| Hay Hovens | Ut zuut d,r allemaol hiel gezellig oet. Hiele gooje… | 27 jan. '19 |
| Joze | Zo daar kan je het wel uithouden mooi hoor.......… | 27 jan. '19 |
| Coby | Een hele goed reis terug. Ben benieuwd naar jullie… | 27 jan. '19 |
| Coby | geweldig | 27 jan. '19 |
| Agnes | Kei gaaf! Veel indrukken en mooie verhalen. Grts vanuit… | 26 jan. '19 |
| Anja en Marcel | Prachtig!! | 24 jan. '19 |
| Marie-Louise van Rhee | Wat mooi! Supergaaf om dat allemaal te zien!! | 24 jan. '19 |
| Gitta Oberholzer | Oo wouw!! | 23 jan. '19 |
| Karel | Liek waal de sneeuw in venlo ! | 23 jan. '19 |
| Joze | Sjiek | 23 jan. '19 |
| Agnes | Leuk om jullie familie te ontmoeten en zoveel moois… | 23 jan. '19 |
| Groetjes Martien en Annemie | Det zuut der te gek oet, nog vuul plezeer | 22 jan. '19 |
| Tooske | Wat veel beessies | 22 jan. '19 |
| Joze | Skippy 😍 | 22 jan. '19 |
| Gé Valkenburg | ik ben ook al eens in Kinrooi geweest | 22 jan. '19 |
| Joze | Ieske veur Kees 😜 | 21 jan. '19 |
| Joze | Prachtige kleuren | 21 jan. '19 |
| Joze | Sjiek zeg | 21 jan. '19 |
| Joze | Ruig | 21 jan. '19 |
| Marie-Louise van Rhee | Wat gaaf dat jullie allemaal familie zien en zoveel… | 21 jan. '19 |
| Coby | Echt super tof. De naam Gaynday herrinner ik me nog… | 21 jan. '19 |
| Joze | Jee wat een mooi verhaal en een geweldige ervaring… | 21 jan. '19 |
| Karel | Cameraman teveel gedronken ? | 20 jan. '19 |
| Iva koster | Beer truck leegdrinken is ook druk🤣 | 19 jan. '19 |
| Gé Valkenburg | wat een prachtige belevenissen allemaal op 18 januari… | 19 jan. '19 |
| Coby | Maar goed dat ik er niet bij ben dan | 18 jan. '19 |
| Agnes | Koos knok voor je bed en laat je er niet onder krijgen… | 17 jan. '19 |
| Joep en Mia | Super om jullie verhalen te volgen, en dat doen er… | 17 jan. '19 |
| Gitta Oberholzer | Geweldig om jullie verhalen te lezen! Super tof hoor,… | 16 jan. '19 |
| Jos theelen | Is het goed als wij een dagje op bezoek komen ? Jos,… | 16 jan. '19 |
| Gé Valkenburg | Koos. ziet geej euver Bels gereisd? en wat zit d'r… | 16 jan. '19 |
| Marie-Louise van Rhee | Hoop dat je toch lekker geslapen hebt Kees :) | 16 jan. '19 |
| Wiel | Nei dit waas unne special | 16 jan. '19 |
| Cees | Verkiersleech waer op roêd | 16 jan. '19 |
| Coby | BELGIUM? | 16 jan. '19 |
| Coby | Petje wieliemientje. Bleu water zeg | 16 jan. '19 |
| Coby | waanzinnig | 16 jan. '19 |
| Coby | leuke foto Cees, gen Selfie zoe te zaen | 16 jan. '19 |
| T midde 3 | Heb ge herrie | 16 jan. '19 |
| T midde 3 | Ge had van Kleier motte verandere😆 | 16 jan. '19 |
| Joze | Wow gaaf | 14 jan. '19 |
| Marie-Louise van Rhee | Weer een heerlijke dag dus. Al 10 dagen daar, wat… | 14 jan. '19 |
| Coby | schitterend | 14 jan. '19 |
| Coby | Bleutje | 14 jan. '19 |
| Marie-Louise van Rhee | Ziet er weer supergaaf uit allemaal! | 13 jan. '19 |
| Joze | Wauwwwww | 13 jan. '19 |
| Coby | Ff lache | 13 jan. '19 |
1 2 3 Volgende »


- Annita Wisman-Plaat: Wat een prachtig land en…
- Pieter en Romy: Goede reis, verkoop de zomerkleren…
- Hai en Jose: Geweldige reis gehad volgens…
- Hay Hovens: Ut zuut d,r allemaol hiel…
- Joze: Zo daar kan je het wel uithouden…
Alle reacties »