Reacties
Reacties 101 - 137 van 137
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marie-Louise van Rhee | Jullie hebben het goed naar jullie zin zo te horen.… | 5 jan. '19 |
| Joze | Heerlijk en te gek dat jullie daar kindere van Peter… | 5 jan. '19 |
| MMM Lormans | Lijkt wel op Belgie, Hoegaarden en friet! weten jullie… | 5 jan. '19 |
| Hanny | Dat ziet er gezellig uit!! Heerlijk de hele dag buiten!!… | 5 jan. '19 |
| Gé Valkenburg | Hebben jullie al Siberische tijgers gezien? | 5 jan. '19 |
| Coby | leuk sfeertje | 4 jan. '19 |
| Iva koster | Goed zo! Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.… | 4 jan. '19 |
| Marie-Louise van Rhee | O jee... sapje of cola dan maar 😉. | 4 jan. '19 |
| Marie-Louise van Rhee | Mhhh, ziet er goed uit! | 4 jan. '19 |
| Joze | Gezellig | 4 jan. '19 |
| Joze | Ja Kees dan maar aan ut water 🥤 | 4 jan. '19 |
| Hay Hovens | Zoe te zeen, lekker waerke, have fun👍 🍻 jaomer… | 4 jan. '19 |
| Joze | Lekker 😋 ik zit hier met een cracker 🍘 ammusseer… | 4 jan. '19 |
| Coby | Ja Kees, Dat wordt veel water drinken. | 4 jan. '19 |
| Coby | Dat ziet er goed uit zeg. Fijn dat jullie veilig zijn… | 4 jan. '19 |
| Pieter en Romy | Nemen ze daar geen euro’s Have fun guys Grtz Pieter… | 4 jan. '19 |
| Wiel | Kids have fun, music film and lemonade 🍼 | 4 jan. '19 |
| T midde 3 | Hoi k 3 weej ut midde 3 zien gister vertrokken Düsseldorf… | 4 jan. '19 |
| Marijn Koster | Is neet de ierste kier.... Instap problemen voor Koos… | 4 jan. '19 |
| Coby | Super. Fijn om te horen. | 3 jan. '19 |
| Koos en Hanny | Wiel had det van die €300 gemeld um d'r achter… | 3 jan. '19 |
| Jeffrey Nunumete | Gaaf man!! Gooije reis! Vuul plezeer!! Gr Jeffrey,… | 2 jan. '19 |
| Hay Hovens | In Kloten, is het kloten, nu gaat de rest van jullie… | 2 jan. '19 |
| Karel | 300 euro, dat is zwaar kloten! | 2 jan. '19 |
| Joep en Mia | Jaomer van de pieke, det zien wear aardig waat pilskes… | 2 jan. '19 |
| Joep en Mia | Hiele gooije reis en geniet d'r van! | 2 jan. '19 |
| Marie-Louise van Rhee | Ga maar even buiten kijken als jullie de kans hebben.… | 2 jan. '19 |
| Luah | Doe Hong en Kong de groeten😀 | 2 jan. '19 |
| Annita Wisman-Plaat | 🌝Een hele goeie reis en genieten! ✈ Groetjes… | 2 jan. '19 |
| Hay Hovens | Hé wereldreizigers. Een prima relaxte reis en een… | 1 jan. '19 |
| Joze | Tja dat begint al goed 😜😸 hele fijne reis geniet… | 1 jan. '19 |
| Coby | Gelukkig maar. Heeeel veel plezier. | 31 dec. '18 |
| Marie-Louise van Rhee | Super! Nog 2 nachtjes slapen 😉 | 31 dec. '18 |
| Anja en Marcel | En ook een voucher nu gekregen voor de goede camping?😊… | 31 dec. '18 |
| Marie-Louise van Rhee | Geniet er van, dan kan ik weer van jullie blog genieten… | 18 dec. '18 |
| Hay Hovens | Hé Kaatjes, hiele moeëje feesdaag en ein geweldige… | 17 dec. '18 |
| Coby | Aftellen is begonnen. Een hele fijne reis gewenst. | 16 dec. '18 |


- Annita Wisman-Plaat: Wat een prachtig land en…
- Pieter en Romy: Goede reis, verkoop de zomerkleren…
- Hai en Jose: Geweldige reis gehad volgens…
- Hay Hovens: Ut zuut d,r allemaol hiel…
- Joze: Zo daar kan je het wel uithouden…
Alle reacties »